Страница 1 из 1
pick-up store или засада 2
Добавлено: 24-05-2009 16:36
Alvin
есть ещё одна проблема. купил на кабеласе очки да по своей дурасти засла их в сиднеа (pick-up store). как бы мне их переслать сюда? написал на кабелас мыло что ошибся и ничего.
Добавлено: 24-05-2009 21:25
Alvin
получил ответ с кабеласа:
We are unable to ship this item to you from our Sidney Store. I called the catalog order department and we can ship the sunglasses to you in Israel. Surface shipping would be $49.99 and it would take 8 to 12 weeks. We can also ship the sunglasses to you via Air Freight for $79.99 and you would get them in 7 to 14 days.
My question is do you want us to send the pair that is here back to our warehouse as it looks like you will not be here to pick them up?
очки стоили 30$.
Добавлено: 24-05-2009 21:43
aviton
Ну а что ты хотел? Они слали их через весь мир, им это тоже стоило денег. То, что ты ошибся их сильно не волнует. Максимум вернут тебе стоимость очков за вычетом пересылки. А вообще круто - очки самолетом за 80 баксов из Сиднея в Израиль!

Добавлено: 24-05-2009 21:51
Alvin
интересно, 30$ что я заплатил идут в расчёт?
Добавлено: 25-05-2009 06:49
Alvin
вот что я получил ещё
We can return the $29.99 plus tax that you have paid for the one that is here and use that money plus a Credit Card to have the sunglasses shipped to you.
There would not be case back as you used a Credit Card to pay for the pair that are here. We can credit the money back to your Credit Card if you which.
Добавлено: 26-05-2009 18:50
Alvin
Вернут
